Communication Partner Arzum’un İletişim Ajansı Oldu

Türkiye ve dünyada; gıda hazırlama, pişirme ve kızartma, sıcak içecek hazırlama, temizlik, kişisel bakım ve ütü olmak üzere birçok farklı ürün kategorisinde yüzlerce ürünüyle milyonlarca kişiye ulaşan önde gelen elektrikli ev aletleri markası Arzum, stratejik iletişim çalışmalarını Communication Partner ile yürütecek. Communication Partner, Arzum’a Marka iletişimi, Kurumsal iletişim, Influencer iletişimi alanlarında hizmet verecek. 

Communication Partner, Netflix, RedBull, DeFacto, Starbucks, OPPO, Otokar, Sabancı Vakfı, Hayat Holding gibi birçok ulusal ve uluslararası markanın iletişim ajansı olarak danışmanlık ve uygulama hizmetleri sunuyor. Dünyanın en büyük network’lerinden biri olan PROI’ın Türkiye’deki temsilcisi Communication Partner; Holmes Report tarafından belirlenen listede Türkiye’den, Ortadoğu’nun en başarılı beş ajansı sıralamasına giren tek ajans olma özelliğine sahip.

 

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

İlginizi Çekebilir:60. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu Devam Ediyor
share Paylaş facebook pinterest whatsapp x print

Benzer İçerikler

2025’in Heyecanla Beklenen Oyunları
iDeal Data’dan, iDeal Mobil kullanıcılarına kolaylık sağlayacak yeni özellik: Tarama Modülü
Vodafone Business Tech Connect, zekâ çağına hazırlanan şirketleri buluşturdu
Kaspersky, 2024’teki olağanüstü siber güvenlik performansıyla AV-TEST’ten dokuz “En İyi” ödülü kazandı
Bahis dolandırıcılığına dikkat
İBB Projesine Avrupa’dan Büyük Ödül

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Tekno Haber Merkezi | © 2025 |